terça-feira, 30 de outubro de 2012

Confissão a Deus-Sérvio

Труе Религион ЈЕ ЉУБАВ и добротворне
              Друга Петрова 1:7
Тхе Греатест ПРИМЕР ЉУБАВИ ЈЕ ИСУС и милосрђе!
     Џејмс 1:27

Јер Писмо каже ... послато: Римљанима 10, 9:10
"Јер ако признам са устима Исус Господ и поверујеш у свом срцу да га је Бог васкрсао из мртвих, бићеш спасен. Јер срце не верује к праведности, а са устима се признаје за спасење. "

СПЕЦИЈАЛНА ИСПОВЕСТ НА БОГА
           Господе Боже! Творац Неба и Земље. "У име његовог вољеног сина Исуса Христа, ја ставити свој живот у вашим рукама."
           Господ Исус у мом срцу и опрости моје грехе. Знам да сам грешник и покају од мојих грехова. Опери ме у твојој крви, тако да могу да се очисти. Згрешио сам против неба и Господ и ја нисам достојан да се зове сина.
           Прихватио сам по вери као мог Спаситеља. Господе, пише моје име на небу у Књизи живота и чува душу моју!
           Господе! Преузмите контролу у свом животу, мој дом, моја породица, моје здравље, мој третман од мојих студија, мој посао, мој живот, мој живот финансијски, материјално и духовно. Ослобађа ме и претвара ме. И ја вам се захвалим у име Оца у име Сина и Светога Духа Божијег. Амин!

  Радим овај ПРИЗНАЊУ ЗА БОГА, све што урадите,
БЕ појединачно или колективно, испуњавамо
"Заповест СПАСА"
Шта је написано у "НА РОМАДОС Поглавља 10, 9 и 10."

Тако, онда Исус Христ те Припремити и припремити све
Да служи Богу и бити спашени!

Nenhum comentário:

Postar um comentário