domingo, 21 de outubro de 2012

TRUE RELIGION ER kærlighed og barmhjertighed-Dinamarquês

TRUE RELIGION ER kærlighed og barmhjertighed
          II Peter 01:07
Det største eksempel på kærlighed og barmhjertighed ER JESUS​​!
     James 1:27

For Skriften siger ... på: Romerne 10, 9:10
"At hvis med din mund bekender Herren Jesus og tror i dit hjerte at Gud oprejste ham fra de døde, skal du blive frelst. For med hjertet tror man til retfærdighed, og med munden bekender man til frelse. "

SÆRLIG bekendelse til Gud
           Herre Gud! Skaberen af Himmel og Jord. "På vegne af hans elskede søn Jesus Kristus, placerer jeg mit liv i dine hænder."
           Herre Jesus ind i mit hjerte og tilgiv mig mine synder. Jeg ved, at jeg er en synder, og jeg angre mine synder. Vask mig i dit blod, så jeg kan rense mig selv. Jeg har syndet mod himlen og Herren og jeg er ikke værdig til at blive kaldt en søn.
           Jeg accepterede ved tro som min frelser. Herre, skrive mit navn i himlen i livets bog, og sparer min sjæl!
           Herre! Tag kontrol over mit liv, mit hjem, min familie, mit helbred, min behandling af mine studier, min virksomhed, mit levebrød, mit liv økonomisk, materielt og åndeligt. Frigør mig og forvandler mig. Og jeg takker dig på vegne af Faderen i navnet på Sønnen og Helligånden af Gud. Amen!

  GØR Denne bekendelse til Gud, Alt du skal gøre,
Være alene eller i fællesskab, som varetager
"Budet Of Salvation"
Hvad står der i "THE ROMADOS kapitel 10, 9 og 10"

SO, Jesus Kristus du forberede og Forbered alle
At tjene Gud og blive frelst!

Nenhum comentário:

Postar um comentário