domingo, 21 de outubro de 2012

הדת האמיתית היא אהבה, צדקה פיטר השני 1: 7

הדת האמיתית היא אהבה, צדקה פיטר השני 1: 7
הדוגמה הגדול ביותר של אהבה, צדקה הוא ישוע! ג'יימס 1: 27

...מכיוון הכתבים אומר 10 הרומאים; 9-10
"כלומר: בפיך האדון ישוע מאמינים בלבך כי אלוהים הרים לו מן המתים, אתה ותצליח יישמרו. כמו עם הלב אחד מאמין בפני הצדק, עם הפה גרם הודאה בפני הצלה."

וידוי מיוחדת לאלוהים
לורד אלוהים! היוצר של שמים וארץ. "בשם בנו האהוב ישוע המשיח, הכנסתי חיי בידיים שלך".
האדון ישוע בלבי, סולח על החטאים שלי. יודע אני חוטא אני בתשובה החטאים שלי. לשטוף אותי בדם שלך, כך שבאפשרותך לנקות אותי. חטאתי נגד השמיים, האדון, אינני ראוי להיקרא בנו.
אני מקבל על-ידי אמונה כ מושיע שלי. אדוני, כותב שמי שם שמיים, בספר החיים, נשמר הנפש שלי!
מר! לוקח בחשבון של החיים שלי, הביתי, משפחתי, הבריאותי, אזור הטיפול, הלימודים, העסק שלי, הפרנסה שלי, שלי בחיים הכלכליים, חומר ורוחני. לי משחרר ומשנה אותי. אני מודה לך בשם האב, שם בנו ואת רוח הקודש של האל. אמן!

ביצוע זה וידוי אלוהים, כל מה שהם עושים,
אחת לבד או ביחד, ניתן שמילאת
"המצווה של הצלה"
כתוב בפרק"כדי ROMADOS 10; 9-10"

בדרך זו, ישוע המשיח מכין אותך והכנת כל
כדי לשרת את אלוהים ולא ניתן לשמור!

Nenhum comentário:

Postar um comentário