terça-feira, 30 de outubro de 2012

Confissão a Deus-Tcheco

Skutečné náboženství je láska a charitativní Peter II 1: 7
NEJVĚTŠÍ PŘÍKLAD LÁSKY A DOBROČINNOST JE JEŽÍŠ! James 1: 27

...Protože Bible říká v ŘÍMANŮM 10; 9 a 10
"Konkrétně: s pusou pána Ježíše a v srdci věří, že Bůh mu vstal z mrtvých, ty budeš uložen. Se srdcem někdo věří svému spravedlnosti, a s tlamou přiznání je sám spásy."

SPECIÁLNÍ ZPOVĚĎ BOHU
Pane Bože! Tvůrce nebe a země. "Jménem svého milovaného syna Ježíše Krista, jsem dal svůj život do tvých rukou".
Pán Ježíš v mém srdci a odpusť mé hříchy. Vědí, že jsem hříšník a kajte se mé hříchy. Umyj mi v tvé krvi, tak mě může očistit. Zhřešil jsem proti nebi a pán a já nejsem hoden nazývat syna.
Přijímám víry jako můj Spasitel. Bože píše tam moje jméno na obloze, v knize života a Saved mou duši!
Pane! Bere v úvahu mého života, můj dům, moje rodina, moje zdraví, moje léčba, studií, moje podnikání, moje živobytí, můj finančživot, materiálu a duchovní. Já uvolňuje a transformuje mě. A Děkuji vám ve jménu otce, ve jménu syna a ducha svatého Boha. Amen!

TAKŽE TOTO PŘIZNÁNÍ K BOHU, VŠECHNO, CO DĚLAJÍ,
BUĎ SAMOSTATNĚ, NEBO SPOLEČNĚ, BUDE SE PLNĚ
"PŘIKÁZÁNÍ SPÁSY"
Píše se to v "do ROMADOS kapitole 10; 9 a 10"

TÍMTO ZPŮSOBEM JEŽÍŠ KRISTUS VÁS NEPŘIPRAVÍ A PŘIPRAVUJE VŠE
SLOUŽIT BOHU A ULOŽIT!


Nenhum comentário:

Postar um comentário