domingo, 28 de outubro de 2012

Teisinga religija yra meilės ir labdaros-Lituano

Teisinga religija yra meilės ir labdaros II Peter 1: 7
DIDŽIAUSIAS PAVYZDYS, MEILĖS IR LABDAROS YRA JĖZUS! James 1: 27

...Nes raštas sako ROMĖNAI 10; 9 ir 10
"Būtent: su burna Viešpats Jėzus ir tiki savo širdį, kad Dievas prikėlė jį iš mirę, tu būsi įrašyti. Kaip vienas mano pas teisieji su širdies, ir su burną pripažinimą daroma pas salutis.

SPECIALIOS PRIPAŽINIMĄ, DIEVAS
Viešpats Dievas! Kūrėjas dangaus ir žemės. "Vardu jo mėgstamiausia sūnaus Jėzaus Kristaus, aš įdėti savo gyvenimą į savo rankas".
Viešpats Jėzus, mano širdis ir Przebacz mano nuodėmes. Žinau, kad aš esu nusidėjėliai ir nawróca mano nuodėmes. Nuplaukite po mane tavo kraujo, todėl galite išvalyti man. Turėti zgrzeszył prieš dangaus ir Viešpats ir aš nesu godzien per sūnus.
Sutinku tikėjimą kaip mano Zbawiciela. Viešpatie, rašo mano vardas ten į dangų, knygos, gyvenimo ir išsaugotas mano siela!
Mr! Atsižvelgiama į mano gyvenime, mano namų mano šeima, mano, mano gydymas, mano tyrimai, mano verslo, mano pragyvenimo, mano finansinių gyvenimą, medžiagos ir sveikatos dvasinės. Man išskiria ir transformuojasi man. Ir Dėkojame jums vardu tėvas, sūnus vardu ir Dievo Šventosios Dvasios. Amen!

DARANT ŠĮ PRIPAŽINIMĄ DIEVO, VISI, KAD JIE TAI PADARYS,
ARBA ATSKIRAI ARBA KARTU, BUS GALIMA ĮVYKDYTI
"IŠSIGELBĖJIMAS ĮSAKYMŲ"
TAI yra PARAŠYTA "į ROMADOS skyriaus 10; 9 ir 10"

TOKIU BŪDU, JĖZAUS KRISTAUS RENGIA JUMS IR RENGIA VISŲ
TARNAUTI DIEVO IR ĮRAŠYTI!


Nenhum comentário:

Postar um comentário