terça-feira, 30 de outubro de 2012

Confissão a Deus-Ucraniano

Істинна релігія є любов і благодійність II Петра 1: 7
НАЙБІЛЬШИЙ ПРИКЛАД ЛЮБОВ І БЛАГОДІЙНІСТЬ Є ІСУС! Джеймс 1: 27

...Тому що Писання говорить у РОМАНІ 10; 9 і 10
"А саме: з рот Ісус Лорда і вірити в вашому серці, що Бог воскресив його з мертвих, то спасешся. Як з серця один вважає до правди, і з рота робиться unto рятування Сповідь."

СПЕЦІАЛЬНІ СПОВІДЬ БОГУ
Господь Бог! Творець неба і землі. "Від імені свого коханого Сина Ісуса Христа, я поклав життя у ваших руках".
Господь Ісус в моєму серці і мої гріхи. Знаю, що я грішником, і я каятися в гріхах. Вимийте мене в твої крові, тому я можу очистити мене. Я згрішив проти неба і Господь, і я не гідний бути називається сином.
Я прийняти на віру, як мого Спасителя. Господи, пише ім'я Моє в небі, у книзі життя і збережені моєї душі!
Г-Н! Бере до уваги моє життя, мій будинок, мою родину, моє здоров'я, мого лікування, навчання, мій бізнес, мій засобів до існування, мій фінансова життя, матеріалу і духовне. Мені вивільняє і перетворює мене. І я дякую вам в ім'я Отця, в ім'я сина і Святого Духа Божого. Амінь!

РОБЛЯЧИ ЦЕ ВИЗНАННЯ ДО БОГА, ВСЕ, ЩО ВОНИ ЦЕ ЗРОБЛЯТЬ,
БУДЬ-ЯКИЙ ОКРЕМО ЧИ КОЛЕКТИВНО, БУДЕ БУТИ ВИКОНАННЯ
"ЗАПОВІДЬ СПАСІННЯ"
Вона НАПИСАНА на "до ROMADOS розділ 10; 9 та 10"

ТАКИМ ЧИНОМ ІСУСА ХРИСТА ГОТУЄ ВАС І ВСЕ, ЩО ГОТУЄ
ЩОБ СЛУЖИТИ БОГОВІ І ЗБЕРЕГТИ!

Nenhum comentário:

Postar um comentário