quinta-feira, 11 de outubro de 2012

True Religion Է ՍԵՐ ԵՎ ԲԱՐԵԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ-Armênio

True Religion Է ՍԵՐ ԵՎ ԲԱՐԵԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ
          II Peter 1:7
Ամենամեծ ՕՐԻՆԱԿ սիրո եւ գթությամբ է Հիսուս.
     James 1:27

For
աստվածաշունչ է ... է: հռոմեացիների 10, 9:10
«Այդ դեպքում, խոստովանում է քո բերանը Տէր Յիսուսի եւ հավատում ձեր սրտում, որ Աստված բարձրացրել նրան մահացած է, դու կարող պահպանվել. Համար, ինչպես սիրտը մի կարծում է, թէ արդարութեան, եւ հետ բերանը խոստովանությունը կատարվում է դեպի փրկություն »:
 ՀԱՏՈՒԿ Խոստովանանք Աստծուն
           Տեր Աստված. Ստեղծող է երկինքն ու երկիրը: «Անունից իր սիրելի որդուն, Հիսուս Քրիստոսի, ես տեղ իմ կյանքը ձեր ձեռքերում է»:
           Տէր Յիսուս իմ սրտում, եւ ներել իմ մեղքերը: Ես գիտեմ, ես մեղավոր եմ եւ ապաշխարել իմ մեղքերի. Լվանալ ինձ քո արյան մեջ, այնպես որ ես կարող եմ մաքրել եմ: Ես sinned դեմ երկնքում եւ Տերը, եւ ես արժանի չեն կոչվելու մեկ որդի.
           Ես ընդունում հավատքով որպես իմ փրկիչ. Տէր, գրում իմ անունը երկնքում գրքում կյանքի ու փրկում է իմ հոգին.
           Lord!
Վերահսկել իմ կյանքում, իմ տունը, իմ ընտանիքը, իմ առողջությունը, իմ վերաբերմունքը իմ ուսումնասիրությունների,
իմ գործը, իմ ապրուստ, իմ կյանքը ֆինանսապես, նյութական եւ հոգեւոր: Frees ինձ եւ transforms ինձ. Եվ ես շնորհակալ եմ քեզ անունից Հոր անունով Որդու եւ Սուրբ Աստծո Հոգին: Amen!

 
Դա անում խոստովանությունը Աստծուն, ԲՈԼՈՐ անեք,
ԼԻՆԻ առանձին կամ միասին են կատարման
«Այդ պատվիրանը փրկության»:
ԻՆՉ գրված է »: Ի ROMADOS գլխի 10 - ին, 9 եւ 10"
 Այսպիսով, Հիսուս Քրիստոսը ԴՈՒՔ ՊԱՏՐԱՍՏՎՈՒՄ Է ՊԱՏՐԱՍՏՎՈՒՄ ԱՄԲՈՂՋ
Ծառայել Աստծուն եւ փրկվել.

Nenhum comentário:

Postar um comentário