quinta-feira, 11 de outubro de 2012

Истинската религия е ЛЮБОВ И благотворителност-Búlgaro

Истинската религия е ЛЮБОВ И благотворителност
         II Петър 1:07
Най-големият пример на любовта и Милосърдие е Исус!
    Яков 1:27

Защото писанието казва ... на римляните 10, 9:10
"Това, ако изповядаш с устата си, че Исус е Господ и повярваш в сърцето си, че Бог Го е възкресил от мъртвите, ще се спасиш. Защото със сърце вярва човек и се оправдава, и с устата прави изповед и се спасение. "

Специално признание за Бога
          Господ Бог! Създател на Небето и Земята. "От името на Неговия Възлюбен Син Исус Христос, аз поставят живота ми в ръцете си."
          Господ Исус в сърцето ми и ми прости греховете. Знам, че съм грешник, и аз се покаят за греховете си. Измий ме в кръвта си, така че аз мога да се очисти. Аз съгреших против небето и Господ и аз не съм достоен да се нарича син.
          Приех с вяра като мой Спасител. Господи, напишете името ми на небето в Книгата на живота и спасява душата ми!
          Господа! Поемете контрола на моя живот, моят дом, моето семейство, моето здраве, моето лечение на обучението ми, бизнеса ми, животът ми, животът ми финансово, материално и духовно. Освобождава ме и ме превръща. И аз ви благодаря от името на Отца в името на Сина и Светия Дух на Бога. Амин!

 Правейки тази изповед на Бога, всичко, което правите,
Индивидуално или колективно, изпълняват
"Заповедта на спасението"
Какво е писано в "ROMADOS глава 10, 9 и 10"

Така че, Исус Христос те подготвят и подготви всички
Да служи на Бога и да бъдат спасени!

Nenhum comentário:

Postar um comentário