terça-feira, 30 de outubro de 2012

Confissão a Deus-Urdu

Справжня релігія є любов і милосердя
              II Петра 1:7
Найбільший приклад любові і милосердя є Ісус!
     Джеймс 1:27

Бо Писання говорить: ... на: римляни 10, 9:10
«Бо якщо визнати, при устах твоїх Господа Ісуса і серцем твоїм вірувати, що Бог воскресив Його з мертвих, то спасешся. Бо серцем віруємо для праведности, а устами ісповідуємо для спасіння ».

СПЕЦІАЛЬНІ СПОВІДЬ ДО БОГА
           Господь Бог! Творець неба і землі. "Від імені свого улюбленого сина Ісуса Христа, я ставлю своє життя у ваших руках".
           Господа Ісуса в своє серце і прости мої гріхи. Я знаю, що я грішник, і я каюсь в своїх гріхах. Очисти мене в твоїй крові, тому я можу очистити себе. Я згрішив проти неба і Господа, і я не гідний називатися сином.
           Я прийняв на віру, як мій рятівник. Господи, написати своє ім'я на небесах в Книзі життя і зберігає мою душу!
           Господи! Візьміть під свій контроль моє життя, мій дім, моя сім'я, моє здоров'я, моє лікування навчання, мій бізнес, моє життя, моє життя фінансово, матеріально та духовно. Звільняє мене і перетворює мене. І я дякую вам від імені Батька, в ім'я Сина і Святого Духа Божого. Амінь!

  Цьому зізнатися Богу, все що ви робите,
НЕ окремо чи колективно, виконують
"Заповіді порятунку"
Що написано в "ROMADOS Глава 10, 9 і 10"

Отже, Ісус Христос вам підготуватися і підготувати всі
Служити Богові і врятуватися!...

Nenhum comentário:

Postar um comentário