domingo, 21 de outubro de 2012

Pravé náboženstvo je láska a charita-Eslovaco

Pravé náboženstvo je láska a charita
          II Peter 1:07
Najväčším príkladom lásky a lásky je Ježiš!
     jakub 1:27

Pre Písmo hovorí, že ... na: ROMANS 10, 09:10
"Že keď sa priznať svojimi ústami Ježiša ako Pána a verím vo svojom srdci, že ho Boh vzkriesil z mŕtvych, budeš spasený. Lebo srdce, jeden verí k spravodlivosti, ale ústami vyznania sa k spaseniu. "

ZVLÁŠTNE priznanie k bohu
           Pane Bože! Stvoriteľ neba a zeme. "V mene svojho milovaného Syna Ježiša Krista, som sa umiestniť svoj ​​život vo svojich rukách."
           Pán Ježiš do môjho srdca a odpusť moje hriechy. Viem, že som hriešnik, a robím pokánie zo svojich hriechov. Umyte ma svojou krvou, a tak som si očistiť seba. Zhrešil som proti nebu a Pán a ja nie som hoden volať sa syna.
           Prijal som vierou ako svojho spasiteľa. Pane, napíšte svoje meno na nebi v knihe života a šetrí moju dušu!
           Pane! Majte kontrolu nad svojim životom, môj domov, moja rodina, moje zdravie, moja liečba môjho štúdia, moja práca, moje živobytie, môj život finančne, materiálne aj duchovne. Uvoľňuje mňa a transformuje mňa. A ďakujem vám za Otca, v mene Syna i Ducha Svätého Boha. Amen!

  Pritom priznanie k bohu, všetko, čo urobiť,
Byť sám alebo spoločne, plní
"Prikázanie spásy"
Čo je napísané v "O ROMADOS kapitole 10, 9 a 10"

SO, Ježiš Kristus VY pripraví a Pripravte si všetky
Slúžiť Bohu a buďte spasení!

Nenhum comentário:

Postar um comentário