domingo, 28 de outubro de 2012

Prawdziwy religii jest miłość i organizacji charytatywnej -Polonês

Prawdziwy religii jest miłość i organizacji charytatywnej Peter II 1: 7
NAJWIĘKSZY PRZYKŁAD LOVE I CHARITY JEST JEZUS! James 1: 27

...Ponieważ pismo mówi w RZYMIANACH 10; 9 i 10
"A mianowicie: z ust Pan Jezus i believe in your heart, że Bóg zachęcali go z martwych, kawałka shalt będą ratowany. Sercem jeden uważa unto cnota, i z ujścia wyznanie jest robione unto zbawienie."

SPECJALNE CONFESSION DO BOGA
Bóg Pana! Twórca of heaven and Earth. "Imieniu jego syn ukochani Jezusa Chrystusa, I put my life in your hands".
Pan Jezus in my heart i Wybaczajcie mojego grzeszenia. Wiedział, że jestem grzesznikiem I żałuję mojego grzeszenia. Przemyć me w thy krwi, więc można oczyśćcie mnie. Zgrzeszyli I przeciwko Heaven i Pan i nie jestem warta zwany syna.
Akceptuję przez wiarę jako mojego Zbawiciela. Panie zapisuje my name in the sky, w książce życia i Saved my soul!
Pan! Bierze pod uwagę my life, my home, moja rodzina, Moje zdrowia, Moje traktowania, moje studia, moja firma, Moje środków utrzymania, Moje finansowych życia, materiał i duchowych. Me uwalnia i przekształca me. I dziękuję imię ojca, imieniu syn i Ducha Świętego Boga. Amen!

CO TO WYZNANIE DO BOGA, ALL THAT ROBIĄ,
ALBO SAMODZIELNIE LUB WSPÓLNIE, BĘDZIE SIĘ WYPEŁNIANIA
"COMMANDMENT SALVATION"
TO jest PISANE w "do ROMADOS rozdział 10; 9 i 10"

W TEN SPOSÓB JEZUS CHRYSTUS UŻYTKOWNIK PRZYGOTOWUJE I PRZYGOTOWUJE WSZYSTKIE
SŁUŻENIE BOGU I MOŻNA ZAPISAĆ!


Nenhum comentário:

Postar um comentário