domingo, 28 de outubro de 2012

Persa 2-دین حقیقی، عشق و بخشش

دین حقیقی، عشق و بخشش
             دوم پطرس 1:07
بزرگترین نمونه ای از عشق و نیکوکاری عیسی است!
    جیمز 1:27

کتاب مقدس می گوید ...: 10، 9:10 رومی ها
"که اگر اعتراف با دهان تو عیسی خداوند و اعتقاد در دل خود که خدا او را از مردگان، ببینی تو نجات یابند مطرح است. که با یک دل معتقد است که جزء عدالت است، و با اعتراف دهان جزء نجات ساخته شده است. "

اعتراف خاص به خدا
          خدا! خالق آسمان و زمین. "از طرف معشوق پسرش عیسی مسیح، من قرار زندگی من در دست شما."
          خداوند عیسی را در قلب من و گناهان من ببخشد. من می دانم که من گناهکار هستم و من از گناهان توبه کند. را شسته در خون تو، پس من می توانم خودم را پاک کند. من در برابر بهشت گناه و پروردگار و من ارزش یک پسر به نام نیست.
          من ایمان بعنوان ناجی من پذیرفته شده است. خداوند، نوشتن نام من در آسمان در کتاب زندگی و موجب صرفه جویی در روح من!
          خداوند! کنترل از زندگی من، خانه من، خانواده ام، بهداشت، درمان مطالعات، کسب و کار من، معیشت من، زندگی من از نظر مالی، مادی و معنوی. آزاد من و تبدیل من. و من از شما متشکرم از طرف پدر به نام پسر و روح القدس خدا. آمین!

 انجام این کار اعتراف به خدا، همه شما را انجام دهیم،
به تنهایی و یا در حال انجام
"فرمان نجات"
چه چیزهایی در ROMADOS فصل 10، 9 و 10 "نوشته شده است

بنابراین، عیسی مسیح شما را در آمادگی و آماده شدن ALL
برای خدمت به خدا و نجات یابند.

Nenhum comentário:

Postar um comentário