quarta-feira, 10 de outubro de 2012

Ware godsdiens is om die liefde en liefde

Ware godsdiens is om die liefde en liefde
         II Petrus 1:7
Die grootste voorbeeld van liefde en liefde is Jesus!
    Jakobus 1:27


Want die Skrif sê ... on: Die Romeine 10, 9:10
"Dit is as met jou mond die Here Jesus bely en met jou hart glo dat God Hom opgewek het uit die dood is, sal jy gered word. Want met die hart glo ons tot geregtigheid en met die mond bely ons tot redding. "

Besondere belydenis aan God
          Here God! Skepper van Hemel en Aarde. "Namens van sy geliefde seun, Jesus Christus, plaas ek my lewe in jou hande."
          Here Jesus in my hart en my sondes vergewe. Ek weet ek is 'n sondaar is en ek bely my sondes. Was my in jou bloed, sodat ek myself kan reinig. Ek het gesondig teen die hemel en die Here en ek is nie werd om 'n seun genoem te word nie.
          Ek aanvaar deur die geloof as my Verlosser. Here, skryf my naam in die hemel in die boek van die lewe, en red my siel!
          Here! Neem beheer van my lewe, my huis, my familie, my gesondheid, my behandeling van my studies, my besigheid, my lewe, my lewe finansieel, materieel en geestelik. Bevry my en verander my. En ek dank u namens die Vader in die naam van die Seun en die Heilige Gees van God. Amen!

 Doen hierdie belydenis aan God, alles wat jy doen,
Alleen of gesamentlik, is die vervulling van
"Die bevel van verlossing" WAT is geskryf in "DIE ROMADOS Hoofstuk 10, 9 en 10"

SO, Jesus Christus jou voor te berei en VOORBEREI ALLE
God te dien en gered word nie!

Nenhum comentário:

Postar um comentário