domingo, 28 de outubro de 2012

Persa-دین است عشق و خیریه دوم پیتر 1: 7

دین است عشق و خیریه دوم پیتر 1: 7
مثال بزرگترین عشق و خیریه عیسی مسیح می باشد! جیمز 1: 27

...از آنجا که کتاب مقدس می گوید در 10 رومی ها; 9 و 10
"یعنی: با دهان خود را خدا عيسى و در قلب شما باور که خدا به او مطرح از مرده ، نجات داده. همانطور که با قلب یکی معتقد است نزد عدالت و با دهان اقرار نزد رستگاری ساخته شده است.

ویژه اقرار به خدا
خداوند! خالق آسمان و زمین. "از طرف معشوق پسرش عیسی مسیح, من زندگی من در دستان شما قرار".
عیسی مسیح پروردگار در قلب من و ببخش گناهان من. می دانیم که من گناهکار هستم و من توبه از گناهان من. بنابراین من می تواند من را پاک من در خون تو بشویید. من در برابر آسمان و خداوند يزدان را و من به یک پسر به نام ارزش نیست.
من با ایمان به عنوان نجات دهنده من قبول. پروردگارا ، اسم من وجود دارد در آسمان در کتاب زندگی و ذخیره می نویسد روح من:!
آقاي! طول می کشد حساب زندگی من ، خانه من ، خانواده ام ، سلامت من ، من درمان ، مطالعات من ، کسب و کار من ، امرار معاش من ، من زندگی مالی ، مادی و معنوی. من اشتهار و تبدیل به من. و من از شما سپاسگزارم به نام پدر به نام پسر و روح القدس خدا. چنین باد!

ساخت این اقرار به خدا ، که انجام می دهند ،
چه خواهد شد انجام به تنهایی و یا در مجموع ،
"فرمان رستگاری"
نوشته شده در "به ROMADOS فصل 10; 9 و 10"

به این ترتیب عیسی مسیح شما آماده و آماده
به خدمت خدا و نجات داد!

Nenhum comentário:

Postar um comentário