quinta-feira, 11 de outubro de 2012

TRUE (egia) ERLIJIOA, LOVE LA ETA BENEFICENCIA-DA-Basco

TRUE (egia) ERLIJIOA, LOVE LA ETA BENEFICENCIA-DA
         II Peter 1:7
LOVE-ETA BENEFICENCIA DE ADIBIDEA handiena JESUS ​​DA!
    James 1:27


Scripture da dio ...: Erromatarrei 10, 9:10
"Zure ahoan Lord Jesus bada aitortu eta zure bihotzean sinesten Jainkoak goratu zion, hildako thou shalt gordeko du. Duten erdi-erdian bat, zuzentasuna tokiraino, eta ahoa aitortza salbazioa tokiraino egin uste du. "

GOD Aitortza bereziak
          Lord Jainkoa! Heaven and Earth sortzailea. "Bere seme maiteak Jesus Kristoren izenean, nire bizitza jartzen dut zure esku."
          Sartu Jesus Jauna nire bihotzean eta nire bekatuak barkatzen. I am a sinner ezagutzen dut eta damu dut nire bekatu.
Garbitu me zure odolean, eta, beraz, ezin dut neure burua garbitu. Zerua aurka egin dut bekatu egin dudala eta Jaunaren eta I am ez merezi seme bat deitu behar da.
          Fede onartu nire salbatzailea. Jauna, nire izena idatzi bizitza Book zeruan, eta nire arima gordetzen du!
          Lord! Hartu nire bizitzaren kontrola, nire etxean, nire familia, nire osasuna, nire tratamendua nire ikasketak, nire negozioa, nire bizibidea, nire bizitza ekonomikoki, materiala eta espiritualki. Askatzen zidan, eta ni eraldatzen. Eta zuk Jainkoaren Semearen eta Espiritu Santuaren izenean Aitaren izenean eskerrak eman nahi dut. Amen!

 Aitortza hori egiteko JAINKOA GUZTIEN egin nahi duzu,
SER Bakarrik edo taldeka, DIRA, betetzen
"Salbazioa agindutik"
Zer da EN "ROMADOS kapitulua 10, 9 eta 10" idatzita

SO, Jesukristo ETA PRESTATU guztiak PRESTATU
Jainkoaren zerbitzatzeko ETA da gorde!

Nenhum comentário:

Postar um comentário