domingo, 21 de outubro de 2012

ჭეშმარიტი რელიგიის სიყვარული და ქველმოქმედება-Georgiano

Alpha
ჭეშმარიტი რელიგიის სიყვარული და ქველმოქმედება
              II
პეტრე 1:7უდიდესი მაგალითი სიყვარული და ქველმოქმედება არის იესო!
    
ჯეიმს 1:27
 
ამ წერილი ამბობს ... on: რომაელები 10, 9:10
"
იმ შემთხვევაში თუ აღიარებას ერთად შენი პირით უფალი იესო და გვჯერა შენი გული რომ ღმერთმა დააყენა მას მკუდრეთით, შენ ხარ shalt შეინახება. For იმ გულის ერთი მიიჩნევს, უთხრა righteousness და პირის აღიარება ხდება უთხრა გადარჩენისათვის. "
 
სპეციალური აღიარება ღმერთს
          
უფალი ღმერთი! შემოქმედი of Heaven და დედამიწა. "სახელით მის საყვარელ შვილს იესო ქრისტე, I ადგილი ჩემი ცხოვრება თქვენს ხელშია."
          
უფალი იესო შევიდა ჩემს გულს და შევარჩენ ჩემი ცოდვები. მე ვიცი, მე ცოდვილი და მე მოინანიებენ ჩემი ცოდვები. გარეცხეთ მე შენი სისხლი, ვერ გაწმენდის თავს. მე არ ვცოდავთ წინააღმდეგ ზეცით და უფალი და არ ვარ ღირსი უნდა მოუწოდა ვაჟი.
           I
მიერ მიღებული რწმენა, როგორც ჩემი მხსნელი. უფალო, წერა ჩემი სახელი ზეცაში წიგნში ცხოვრება და ინახავს ჩემი სული!
          
უფალი! აღებას ჩემი ცხოვრება, ჩემი სახლი, ჩემი ოჯახი, ჩემი ჯანმრთელობა ჩემი მკურნალობის ჩემი კვლევა, ჩემი საქმე, ჩემი საარსებო, ჩემს ცხოვრებაში ფინანსური, მატერიალური და სულიერი. ათავისუფლებს მე და გარდაქმნას მე. და მინდა მადლობა გადაგიხადოთ სახელით მამა სახელით ძე და სული წმინდა ღვთის. Amen!

 
ამის აღიარება ღმერთს, ყველა თქვენ,მარტო ან ერთობლივად, ვასრულებთ
"
სარდლობას ხსნის"რა წერია "ROMADOS თავი 10, 9 და 10"
 
ასე რომ, იესო ქრისტე თქვენ მომზადება და უმოკლეს ვადაში მომზადება დაევალა
ემსახურება ღმერთს და შეინახება!

Nenhum comentário:

Postar um comentário