domingo, 28 de outubro de 2012

Вистинската религија е љубовна и добротворно-Macedônico

Вистинската религија е љубовна и добротворно
              II Петар 01:07
Најголем пример на љубовта и ДОБРОТВОРНА е Исус!
     Јаков 1:27

За Писмото вели: ... на: Римјаните 10, 09:10
"Дека ако исповедам со устата на Господ Исус и во твоето срце поверуваш дека Бог Го воскресна од мртвите, ќе бидеш спасен. Зашто со срцето се верува до праведност, а со устата исповед е направен спасение. "

ПОСЕБНИ Исповед на Бога
           Господ Бог! Творец на Небото и Земјата. "Во име на Својот возљубен Син Исус Христос, јас ја ставам животот во вашите раце."
           Господ Исус во моето срце и ми ги прости гревовите. Знам дека сум грешник и се каам за моите гревови. Измијте мене во твојата крв, па можам да се очисти. Јас згрешив против небото и Господ и не сум достоен да се нарече син.
           Јас ја прифаќав со вера како мој спасител. Господ, напишете моето име на небото во Книгата на животот и спасува мојата душа!
           Господ! Ја преземат контролата на мојот живот, мојот дом, моето семејство, моето здравје, мојот третман на моите студии, мојот бизнис, мојот живот, мојот живот финансиски, материјално и духовно. Ослободува мене и го преобразува мене. И јас ви се заблагодарам во име на Отецот во име на Синот и Светиот Дух Божји. Амин!

  Правејќи го тоа, исповед на Бога, се што правите,
Биде сам или колективно, ги исполнуваат
"Заповедта на спасението"
Што е напишано во "НА ROMADOS Глава 10, 9 и 10"

ПА, Исус Христос да се подготват и да се подготват сите
Да им служи на Бог и да се спаси!

Nenhum comentário:

Postar um comentário