domingo, 28 de outubro de 2012

Religia adevărat este dragoste şi caritate-Romeno

Religia adevărat este dragoste şi caritate II Petru 1: 7
EXEMPLUL CEL MAI MARE DE DRAGOSTE ŞI DE CARITATE ESTE ISUS! James 1: 27

...Pentru că Scriptura spune Romani 10; 9 şi 10
"Şi anume: cu gura Domnului Isus şi cred că în inima ta că Dumnezeu l-a înviat din morţi, vei vei fi salvat. Ca cu inima unul crede zis neprihănirii, şi cu gura mărturisirea se face zis mântuirii."

SPECIALE MĂRTURISIREA LUI DUMNEZEU
Domnul Dumnezeu! Creator al cerului şi al Pământului. "În numele fiului său iubita lui Isus Hristos, am pus viaţa mea în mâinile tale".
Domnul Isus în inima mea şi ierte păcatele mele. Ştiu că eu sunt un păcătos şi am se pocăiască de păcatele mele. Se spală-mă în sânge tău, aşa că am posibilitatea să cureţe mine. Am păcătuit împotriva cerului şi al Domnului şi eu nu sunt vrednic să fie numit un fiu.
Accept prin credinţă ca Mântuitorul meu. Doamne, scrie numele meu acolo pe cer, în cartea vieţii şi salvate sufletul meu!
Domnul! Ia în considerare viata mea, casa mea, familia mea, sănătatea mea, tratamentul meu, studiile mele, afacerea mea, traiul meu, financiar viaţa mea, materialul şi spirituale. Mi-a eliberat şi transformă-mă. Şi eu vă mulţumesc în numele tatălui, în numele fiul și Duhul Sfânt al lui Dumnezeu. Amin!

EFECTUAREA ACEASTĂ MĂRTURISIRE LUI DUMNEZEU, TOT CEEA CE FAC,
FIE INDIVIDUAL SAU COLECTIV, VA FI ÎNDEPLINIREA
"PORUNCA DE MÂNTUIRE"
Este scris în "la ROMADOS capitolul 10; 9 și 10"

ÎN ACEST FEL, ISUS HRISTOS SE PREGĂTEŞTE-TE ŞI SE PREGĂTEŞTE TOATE
SĂ SLUJEASCĂ LUI DUMNEZEU ŞI SĂ FIE MÂNTUIŢI!


Nenhum comentário:

Postar um comentário