domingo, 28 de outubro de 2012

Den sanne religionen er kjærlighet og veldedighet-Norueguês

Den sanne religionen er kjærlighet og veldedighet II Peter 1: 7
DET STØRSTE EKSEMPELET AV KJÆRLIGHET OG VELDEDIGHET ER JESUS! James 1: 27

...Fordi skriften sier i romer10; 9 og 10
"Nemlig: med din munn Herren Jesus og tror i ditt hjerte at Gud hevet ham fra døde, skal du bli frelst. Som med hjertet en tror med rettferdighet, og med munnen tilståelse er gjort til frelse.

SPESIELLE TILSTÅELSE TIL GUD
Herren Gud! Skaperen av himmelen og jorden. "På vegne av sin elskede sønn Jesus Kristus, jeg satt meg livet i dine hender".
Herren Jesus i hjertet mitt og tilgir mine synder. Vet at jeg er en synder og jeg omvende seg fra mine synder. Vask meg i ditt blod, så jeg kan rens meg. Jeg har syndet mot himmelen og Herren, og jeg er ikke verdig til å bli kalt en sønn.
Jeg godtar ved tro som min Frelser. Herre, skriver navnet mitt på det i himmelen, i boka av liv og lagret min sjel!
Mr! Tar hensyn til livet mitt, mitt hjem, min familie, min helse, min behandling, mine studier, min virksomhet, min levebrød, min økonomiske levetid, materiale og åndelige. Meg ved utvikles og forvandler meg. Og jeg takker i Faderens i sønn og i Guds Hellige Ånd. Amen!

ERKJENNE DETTE TIL GUD, GJØR ALT DET DE,
ENTEN VIL ALENE ELLER KOLLEKTIVT, OPPFYLLE
"BUD TIL FRELSE"
Det er skrevet i "til ROMADOS kapittel 10; 9 og 10"

PÅ DENNE MÅTEN, JESUS KRISTUS FORBEREDER DEG OG FORBEREDER ALLE
Å TJENE GUD OG BLI FRELST!


Nenhum comentário:

Postar um comentário