terça-feira, 30 de outubro de 2012

Confissão a Deus-Turco 2

GERÇEK DİN SEVGİ VE YARDIM IS
              II Peter 01:07
SEVGİ VE YARDIM EN BÜYÜK ÖRNEK İSA IS!
     Yakup 1:27

Kutsal için diyor ... on: ROMANS 10, 9:10
"Bu senin ağzını Rab İsa ile itiraf ve Tanrı öldü, eceksin kaydedilecektir onu gündeme getirdiğini yürekten iman varsa. Şurada kalbi bir doğruluk dediler ve ağız itiraf kurtuluşa kavuşturacak yapılır ile inanmaktadır. "

ALLAH İÇİN ÖZEL İTİRAF
           Rab Tanrı! Cennet ve Yeryüzü yaratıcısı. "Sevgili oğlu İsa Mesih adına, senin ellerin hayatımı yerleştirin."
           Rabbim kalbime İsa ve günahlarımı affet. Ben bir günahkâr olduğumu biliyorum ve ben günahlarımı tövbe. Senin kanını beni yıkayın, böylece kendimi temizlemek olabilir. Cennetin karşı günah işlediğimi ve Rab ve bir oğlu çağrılacak layık değilim.
           Benim kurtarıcı olarak imanla kabul edilir. Rab, yaşam Book cennette ismimi yazmak ve ruhumu kurtarır!
           Rabbimiz! Hayatımın kontrolü, maddi ve manevi evim, ailem, sağlık, benim çalışmalar benim tedavi, benim işim, benim geçim, mali hayatım, al. Bana boşaltır ve bana dönüştürür. Ve Oğul ve Tanrı'nın Kutsal Ruh adına Baba adına teşekkür ederim. Amin!

  ALLAH BU İTİRAF YAPMAK, yapmanız TÜM,
TEK BAŞINA VEYA BİRLİKTE OLMAK, YERİNE GETİRMEK Gösteriliyor
"KURTULUŞ buyruğu"
"ROMADOS Bölüm 10, 9 ve 10" NELER YAZILDIĞI

SO, İSA MESİH SİZE HAZIRLAMA VE TÜM HAZIRLIYOR
Allah'a kulluk etmek ve kaydedilebilir!

Nenhum comentário:

Postar um comentário