domingo, 28 de outubro de 2012

AGAMA BENAR ADALAH CINTA DAN AMAL_Malaio

AGAMA BENAR ADALAH CINTA DAN AMAL
             II Peter 01:07
CONTOH TERBESAR DARI CINTA DAN AMAL IS "Yesus!
    James 1:27

Bagi Kitab berkata ... pada: orang Rom 10, 9:10
"Bahawa jika mengaku dengan mulut Yesus Tuhanmu dan percaya dalam hatimu, bahawa Tuhan telah membangkitkan dia dari akan mati, engkau adalah dari orang-orang diselamatkan. Kerana dengan satu jantung percaya kepada kebenaran, dan dengan pengakuan mulut dibuat kepada keselamatan. "

Pengakuan KHAS KEPADA Allah
          Tuhan Allah! Pencipta langit dan bumi. "Bagi pihak tercinta anak Kristus Yesus, saya meletakkan hidup saya di tangan anda."
          Tuhan Yesus ke dalam hati saya dan ampunkan dosa-dosaku. Saya tahu saya berdosa dan saya bertaubat daripada dosa-dosa saya. Membasuh saya di dalam darah (wahai Muhammad), jadi saya boleh membersihkan diri saya. Saya telah berdosa terhadap syurga dan Tuhan dan saya tak layak untuk dipanggil seorang anak lelaki.
          Saya diterima dengan iman sebagai penyelamat saya. Tuhan, tulis nama saya di syurga di dalam Kitab hidup dan menyelamatkan jiwa saya!
          Tuhan! Ambil kawalan dalam hidup saya, rumah saya, keluarga saya, kesihatan saya, rawatan saya kajian saya, perniagaan saya, kehidupan saya, hidup saya kewangan, material dan rohani. Membebaskan saya dan mengubah saya. Dan saya mengucapkan terima kasih bagi pihak Bapa dalam nama Anak dan Roh Kudus Tuhan. Amin!

 MEMBUAT pengakuan INI KEPADA Allah, SEMUA yang anda lakukan,
BE SAHAJA ATAU KOLEKTIF, MENYEMPURNAKAN
"Perintah Keselamatan"
APAKAH YANG BERTULIS DALAM "THE Bab ROMADOS 10, 9 dan 10"

PP, Jesús Christ ANDA MENYEDIAKAN DAN MENYEDIAKAN SEMUA
Beribadah kepada Allah DAN diselamatkan!

Nenhum comentário:

Postar um comentário