domingo, 28 de outubro de 2012

Patieso reliģiju ir mīlestību un žēlsirdību-Letão

Patieso reliģiju ir mīlestību un žēlsirdību II Peter 1: 7
JĒZUS IR LIELĀKAIS PIEMĒRS PAR MĪLESTĪBU UN ŽĒLSIRDĪBU! James 1: 27

...Jo Bībele saka Pāvila vēstule ROMIEŠIEM 10; 9 un 10
"Proti: ar tavu muti Kungu Jēzu un jūsu sirds tic, ka Dievs viņu uzmodinājis no mirušiem, tu būsi saglabātas. Tā kā ar sirdi, viens uzskata, sacīja taisnību un ar muti atzīšanās tiek veikta sacīja pestīšanu."

ĪPAŠA DIEVA KONFESIJAS
Kungs Dievs! Veidotāju, debesu un zemes. "Viņa mīļotais dēls Jēzus Kristus vārdā es likts mana dzīve rokās".
Kungs Jēzus sirds un manus grēkus piedot. Zinu, ka es esmu grēcinieks un man nožēlot savus grēkus. Mazgā mani tavs asinīs, tāpēc var tīrīt man. Ir grēkojis pret debesīm un kungu, un es esmu ne cienīgs varētu saukt par dēlu.
Es pieņemt ticībā kā savu glābēju. Kungs, raksta mans vārds debesīs, grāmatas par dzīvi un saglabātās manu dvēseli!
Kungs! Ņemot vērā manu dzīvi, manas mājas, mana ģimene, mana veselība, manu attieksmi, manas studijas, mans bizness, savu iztiku, manu finansiālo dzīvi, materiālu un garīgo. Mani, izdala un pārveido mani. Un es pateicos jums nosaukums tēvs, dēls un Dievs Svētais Gars. Āmen!

IZDAROT ŠO ATZĪŠANOS DIEVU, VISU, KO VIŅI DARA,
VAI NU ATSEVIŠĶI VAI VISI KOPĀ BŪS BŪT PILDA
"PESTĪŠANAS BAUSLIS"
TAS ir rakstīts "lai ROMADOS Chapter 10; 9. un 10"

ŠĀDĀ VEIDĀ JĒZUS KRISTUS JŪS SAGATAVO UN SAGATAVO VISUS
KALPOT DIEVAM UN JĀSAGLABĀ!

Nenhum comentário:

Postar um comentário