terça-feira, 30 de outubro de 2012

Confissão a Deus-Romeno 2

Adevărata religie este iubirii si caritatii
              II Petru 1:7
Cel mai mare exemplu de dragoste şi Caritatea este ISUS!
     Iacov 1:27

Pentru Scriptura spune ... pe: Romani 10, 9:10
"Că dacă mărturiseşti deci cu gura ta pe Domnul Isus şi crezi în inima ta că Dumnezeu La înviat din morţi, vei fi salvat. Pentru cu o singură inimă crede spre dreptate, şi prin mărturisirea cu gura se ajunge la mântuire. "

Mărturisirea special pentru Dumnezeu
           Domnul Dumnezeu! Creatorul Cerului si Pamantului. "În numele iubitei sale, fiul lui Isus Hristos, îmi pun viaţa mea în mâinile tale."
           Domnul Isus în inima mea şi iartă păcatele mele. Eu ştiu că sunt un păcătos şi mă pocăiesc de păcatele mele. Spală-mă în sângele tău, aşa că am să mă cureţe. Am păcătuit împotriva cerului şi Domnul şi eu nu sunt vrednic sa fie numit un fiu.
           Am acceptat prin credinţă ca Mântuitor al meu. Doamne, scrie numele meu în cer, în cartea vieţii şi salvează sufletul meu!
           Doamne! Preia controlul asupra vieţii mele, casa mea, familia mea, sanatatea mea, tratamentul meu de studiile mele, afacerea mea, viaţa mea, viaţa mea financiar, material şi spiritual. Eliberează-mă şi transformă. Şi eu vă mulţumesc în numele Tatălui, în numele Fiului şi a Duhului Sfânt al lui Dumnezeu. Amin!

  Făcând acest lucru Mărturisirea lui Dumnezeu, tot ce faci,
Fie singur sau împreună, îndeplinesc
"Porunca de mântuire"
Ce este scris în "Capitolul ROMADOS 10, 9 şi 10"

SO, Isus Hristos te PREPARE şi PREPARE ALL
Pentru a sluji lui Dumnezeu şi să fie mântuiţi!

Nenhum comentário:

Postar um comentário