quinta-feira, 11 de outubro de 2012

Сапраўдная рэлігія ёсць любоў і міласэрнасць-Bielo Russo

Сапраўдная рэлігія ёсць любоў і міласэрнасць
          II Пятра 1:7
Найвялікшы прыклад любові і міласэрнасці ёсьць Ісус!
     Джэймс 1:27

Бо Пісаньне кажа: ... на: рымляне 10, 9:10
"Бо калі прызнаць, пры вуснах тваіх Госпада Ісуса і сэрцам тваім верыць, што Бог уваскрэсіў Яго зь мёртвых, ты выратуешся. Таму што сэрцам вераць дзеля праведнасьці, а вуснамі вызнаюць на збавеньне ".

СПЕЦЫЯЛЬНЫЯ Споведзь Да Бога
           Гасподзь Бог! Творца неба і зямлі. "Ад імя свайго любімага сына Ісуса Хрыста, я стаўлю сваё жыццё ў вашых руках".
           Госпада Ісуса ў сваё сэрца і даруй мае грахі. Я ведаю, што я грэшнік, і я раскайваюся ў сваіх грахах. Ачысьці мяне ў тваёй крыві, таму я магу ачысціць сябе. Я зграшыў супраць неба і Госпада, і я не варты называцца сынам.
           Я прыняў на веру, як мой выратавальнік. Госпадзе, напісаць сваё імя на нябёсах у Кнізе жыцця і захоўвае маю душу!
           Госпадзе! Вазьміце пад свой кантроль маё жыццё, мой дом, мая сям'я, маё здароўе, маё лячэнне вучобы, мой бізнэс, маё жыццё, маё жыццё фінансава, матэрыяльна і духоўна. Вызваляе мяне і ператварае мяне. І я дзякую вам ад імя Айца, у імя Сына, і Святога Духа Божага. Амін!

  Гэтым прызнацца Богу, усё што вы робіце,
НЕ асобна або калектыўна, выконваюць
"Запаведзі выратавання"
Што напісана ў "ROMADOS Кіраўнік 10, 9 і 10"

Такім чынам, Ісус Хрыстос вам падрыхтавацца і падрыхтаваць усе
Служыць Богу і выратавацца!

Nenhum comentário:

Postar um comentário