quinta-feira, 11 de outubro de 2012

Veritable religió és l'amor i la caritat-Catalão

Veritable religió és l'amor i la caritat
          II Pedro 1:7
El major exemple d'amor i caritat és Jesús!
     Santiago 1:27

Perquè l'Escriptura diu ... en: els romans 10, 09:10
"Que si confesses amb la teva boca que Jesús és Senyor i creus en el teu cor que Déu el ressuscità d'entre els morts, et salvaràs. Perquè amb el cor es creu per justícia, però amb la boca es confessa per a salvació. "

CONFESSIÓ especial per a Déu
           Senyor Déu! Creador del Cel i la Terra. "En nom del seu estimat Fill Jesucrist, poso la meva vida a les teves mans."
           Senyor Jesús en el meu cor i perdona els meus pecats. Jo sé que sóc un pecador i em penedeixo dels meus pecats. Renteu-me a la teva sang, pel que em puc netejar. He pecat contra el cel i el Senyor i jo no sóc digne de ser anomenat un fill.
           Jo vaig acceptar per fe com el meu salvador. Senyor, escriure el meu nom en el cel en el llibre de la vida i salva la meva ànima!
           Senyor! Pren el control de la meva vida, casa meva, la meva família, la meva salut, el meu tractament dels meus estudis, el meu negoci, la meva vida, la meva vida financera, material i espiritualment. Em allibera i em transforma. I li dono les gràcies en nom del Pare en el nom del Fill i de l'Esperit Sant de Déu. Amén!

  FENT AIXÒ confessió a Déu, Tot el que fem,
BE individual o col · lectiva, estan complint
"EL MANAMENT DE LA SALVACIÓ"
Hi ha escrit en "El capítol ROMADOS 10, 9 i 10"

Així, Jesús CRIST ET PREPARA i preparar a tots
Per servir a Déu i ser salvat!

Nenhum comentário:

Postar um comentário