domingo, 21 de outubro de 2012

Hebraico 2-הדת האמיתית היא אהבה, צדקה פיטר השני 1: 7

הדת האמיתית היא אהבה, צדקה פיטר השני 1: 7
הדת האמיתית היא האהבה וצדקה
              II פיטר 01:07
דוגמא הגדול ביותר של צדקה היא אהבה ישו!
     ג'יימס 1:27

שכן נאמר בכתבי הקודש ... על: הרומאים 10, 09:10
"שאם להודות בפה שלך האדון ישוע ומאמינים בלב שאלוהים הקים אותו ונתת, אתה מת להינצל. עבור עם לב אחד מאמין אל הצדק, ועם וידוי הפה עשוי אל הישועה. "

הוידוי המיוחד של אלוהים
           אלוהים אדירים! בורא שמים וארץ. "בשם בנו האהוב ישוע המשיח, אני ממקם את החיים שלי בידיים שלך."
           לורד ישו לתוך הלב שלי סולח על החטאים שלי. אני יודע שאני חוטא ו אני מתחרט על חטאיי. לשטוף אותי בדם שלך, אז אני יכול לנקות את עצמי. חטאתי כלפי שמים ה 'ואני אינני ראוי להיקרא בן.
           נעניתי על ידי אמונה כמושיע שלי. לורד, לכתוב את השם שלי בגן עדן בספר החיים ושומר את נשמתי!
           אלוהים! קח שליטה על החיים שלי, הבית שלי, המשפחה שלי, הבריאות שלי, הטיפול שלי בלימודים, העסק שלי, הפרנסה שלי, החיים שלי מבחינה כלכלית, מבחינה חומרית ורוחנית. משחרר אותי והופך אותי. ואני מודה לך בשם האב בשם הבן ורוח הקודש של אלוהים. אמן!

  במכון הווידוי הזה לה ', כל מה שאתה עושה,
להיות לבד או קולקטיבי, מממשים
"מצוות הגאולה"
מה שכתוב "פרק ROMADOS 10, 9 ו -10"

אז, אלוהים אדירים לך להכין ונכין את כל
לעבוד את ה 'ולהינצל!

Nenhum comentário:

Postar um comentário