terça-feira, 30 de outubro de 2012

Confissão a Deus-Turco

Sevgi ve Yardım II Peter 1: 7 gerçek dindir
EN BÜYÜK SEVGİ VE YARDIM İSA ÖRNEKTİR! James 1: 27

...Çünkü din Romalılar 10'diyor; 9 ve 10
"Yani: Rab İsa, ağız ve kalbinde iman Tanrı onu ölümden kaldırdı, sen kurtarmak. Kalp bir doğruluk inanıyor ve ağzıyla itiraf Kurtuluş yapılır gibi."

TANRI'YA ÖZEL İTİRAF
Rab Tanrı! Oluşturan heaven and Earth. "Sevgili oğlu İsa, ben hayatımı ellerini koymak".
Rab İsa kalbimde ve benim günahları bağışlar. Günahkâr Ben ve benim günahları tevbe biliyorum. Ben bana temiz bu yüzden bana senin kan, yıkayın. Ben cennet ve Lord karşı günah işlediğimi ve oğlu çağrılacak layık değilim.
İmanla zaman kurtarıcı kabul ediyorum. Tanrım, benim adım var gökyüzünde, yaşam ve kayıtlı kitap ruhumu yazıyor!
Bay! Hayatımı, evim, ailem, sağlık, benim tedavi, çalışmalarımı, benim iş, benim geçim, finansal yaşam, malzeme ve manevi göz alır. Beni liberates ve beni dönüştürür. Ve babası adına oğlu ve Tanrı'nın kutsal ruh teşekkür ederiz. Amin!

BU İTİRAF TANRI YAPMADAN, BÜTÜN BU YAPTIKLARI,
YA TEK BAŞINA YA DA TOPLUCA UYGUN
"EMİR KURTULUŞ"
Bu "için romados bölümde 10; yazılmıştır 9 ve 10"

BU YOLLA, İSA SİZİ HAZIRLAR VE TÜM HAZIRLAR
TANRI'YA HİZMET VE KAYDEDİLMESİ İÇİN!


Nenhum comentário:

Postar um comentário