quinta-feira, 11 de outubro de 2012

FEJA E VËRTETË ËSHTË DASHURIA DHE BAMIRESI - ALBANÊS

FEJA E VËRTETË ËSHTË DASHURIA DHE BAMIRESI
          II Pjetri 1:07
SHEMBULLI I MADHE dashuri dhe dashuri ËSHTË JEZUSI!
     James 1:27


Sepse Shkrimi thotë ... për: Romakëve 10, 09:10
"Kjo në qoftë se rrëfesh me gojën tënde Zotin Jezus dhe po të besosh në zemrën tënde se Perëndia e ringjalli prej vdekurish, do të shpëtohet. Sepse me një zemër beson tek drejtësi dhe me gojë bëhet rrëfim për shpëtim ".

Rrëfimi SPECIALE ZOTIT
           Zoti, Perëndia! Krijuesi i qiejve dhe i tokës. "Në emër të Krishtit të tij, birit të dashur Jezus, unë e vendos jetën time në duart tuaja."
           Zoti Jezus në zemrën time dhe të falë mëkatet e mia. Unë e di që jam një mëkatar dhe unë pendohem për mëkatet e mia. Më pastro në gjakun tënd, kështu që unë mund ta pastroj veten. Unë kam mëkatuar kundër qiellit dhe Zoti dhe unë nuk jam i denjë të quhet një djalë.
           Kam pranuar me anë të besimit si Shpëtimtarin tim. Zot, shkruaj emrin tim në qiell, librin e jetës dhe kursen shpirtin tim!
           Zoti! Merrni kontrollin e jetës sime, e shtëpia ime, familja ime, shëndeti im, trajtimi im i studimeve të mia, biznesi im, jetesa ime, jeta ime financiarisht, materialisht dhe shpirtërisht. Çliron mua dhe transformon mua. Dhe unë ju falënderoj në emër të Atit në emrin e Birit dhe Shpirtit të Shenjtë të Perëndisë. Amen!

  Duke bërë këtë rrëfim ZOTIT, të gjithë ju bëni,
Jetë vetëm ose kolektivisht, kanë përmbushur
"Urdhërim i shpëtimit" Çfarë është shkruar në "Kapitullin ROMADOS 10, 9 dhe 10"

SO, JEZUSI KRISHTI JU PËRGATITJEN DHE PËRGATITJEN GJITHA Për t'i shërbyer Perëndisë dhe të shpëtohet!

Nenhum comentário:

Postar um comentário