domingo, 28 de outubro de 2012

True Religion er kjærligheten og Charity-Norueguês 2

True Religion er kjærligheten og Charity
              II Peter 1:07
DEN STØRSTE eksempel på kjærlighet og Charity ER JESUS​​!
     James 01:27

For Skriften sier ... : Romerne 10, 09:10
"For hvis bekjenner med din munn Herren Jesus og tror i ditt hjerte at Gud har oppreist ham fra de døde, da skal du bli frelst. For med hjertet tror en til rettferdighet, og med munnen bekjenner en til frelse. "

SPESIELLE bekjennelse til GUD
           Herre Gud! Skaperen av Himmel og Jord. "På vegne av sin elskede sønn Jesus Kristus, plasserer jeg mitt liv i dine hender."
           Herre Jesus inn i hjertet mitt og tilgi mine synder. Jeg vet jeg er en synder og omvende jeg for mine synder. Rens meg i ditt blod, så jeg kan rense meg selv. Jeg har syndet mot Himmelen og Herren og jeg er ikke verdig å bli kalt en sønn.
           Jeg akseptert av tro som min frelser. Herre, skrive navnet mitt i himmelen i livets bok og sparer min sjel!
           Herre! Ta kontroll over livet mitt, mitt hjem, min familie, min helse, min behandling av mine studier, min virksomhet, min levebrød, mitt liv økonomisk, materielt og åndelig. Frigjør meg og forvandler meg. Og jeg takker dere på vegne av Faderen i navnet på Sønnen og Den Hellige Ånd. Amen!

  Å gjøre dette bekjennelse til Gud, alt du gjør,
BE ALONE eller kollektivt, ER FULLSTENDIG
"Budet of Salvation"
Hva står skrevet i "THE ROMADOS kapittel 10, 9 og 10"

SO, JESUS ​​KRISTUS du forberede og forberede all
Å tjene Gud og bli frelst!

Nenhum comentário:

Postar um comentário