quinta-feira, 11 de outubro de 2012

Istinska religija je ljubavi i ljubavi-Croata

Istinska religija je ljubavi i ljubavi
          Petar II 01:07
Najveći primjer ljubavi i ljubavi JE ISUSE!
     James 1:27

Za Sveto pismo kaže ... na: Rimljanima 10, 09:10
"Jer ako ustima priznaješ Isusa Gospodina i srcem svojim vjeruješ da ga je Bog uskrisio od mrtvih, bit ćeš spašen. Za srcem vjeruje k pravednosti, a ustima ispovijedati spasenje. "

POSEBNA ISPOVIJED DO BOGA
           Gospodin Bog! Stvoritelj Neba i Zemlje. "U ime njegova ljubljenog Sina Isusa Krista, ja staviti svoj ​​život u svoje ruke."
           Gospodin Isus u mom srcu i oprosti moje grijehe. Znam da sam grešnik i ja pokajati za svoje grijehe. Operi me u tvojoj krvi, tako da ja mogu sebe očisti. Ja sagriješih nebu i Gospodin i nisam dostojan zvati se sinom.
           Prihvatio sam po vjeri kao moj spasitelj. Gospodine, napisati moje ime na nebu u Knjizi života i štedi moju dušu!
           Gospodine! Preuzmite kontrolu nad svojim životom, moj dom, moja obitelj, moj zdravlja, moja obrada mojih studija, moj posao, moj život, moj život financijski, materijalno i duhovno. Me oslobađa me mijenja. I zahvaljujem vam u ime Oca u ime Sina i Duha Svetoga Božjega. Amen!

  RADI ovu ispovijed Bogu, sve što trebate učiniti,
BE pojedinačno ili skupno, ispunjavaju
"ZAPOVIJED spasenja"
Ono što piše u predstavi "ROMADOS poglavlju 10, 9. i 10."

SO, Isus Krist Vas pripremiti i sve to pripremiti
Služiti Bogu i biti će spašeni!

Nenhum comentário:

Postar um comentário