domingo, 21 de outubro de 2012

True Religion είναι η αγάπη και φιλανθρωπία-Grego 2


True Religion είναι η αγάπη και φιλανθρωπία
              Β 'Πέτρου 1:07
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ παράδειγμα της αγάπης και της φιλανθρωπίας, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ!
     Ιακώβου 1:27

Για την Αγία Γραφή λέει ..., σχετικά με: Οι Ρωμαίοι 10, 9:10
«Ότι εάν ομολογήσεις με το στόμα σου τον Κύριο Ιησού και πιστέψεις με την καρδιά σου ότι ο Θεός τον ανέστησε από τους νεκρούς, σωθηση. Για το ένα με την καρδιά πιστεύει τις προς δικαιοσύνην, και με το στόμα γίνεται ομολογία προς σωτηρίαν ».

ΕΙΔΙΚΕΣ εξομολόγηση ΘΕΟΥ
           Κύριος ο Θεός! Δημιουργός του Ουρανού και της Γης. «Εξ ονόματος του αγαπημένου γιου του Ιησού Χριστού, έχω τοποθετήσει τη ζωή μου στα χέρια σας."
           Κύριε Ιησού στην καρδιά μου και να συγχωρήσει τις αμαρτίες μου. Ξέρω ότι είμαι αμαρτωλός και έχω μετανοήσει για τις αμαρτίες μου. Πλύνετε μου στο αίμα σου, ώστε να μπορώ να καθαρίσει τον εαυτό μου. Έχω αμαρτήσει εναντίον ουρανό και ο Κύριος και δεν είμαι άξιος να λέγεται ένα γιο.
           Δέχτηκα με την πίστη ως σωτήρα μου. Κύριε, γράψτε το όνομά μου στον ουρανό στο βιβλίο της ζωής και σώζει την ψυχή μου!
           Κύριος! Πάρτε τον έλεγχο της ζωής μου, το σπίτι μου, την οικογένειά μου, την υγεία μου, η θεραπεία μου από τις σπουδές μου, την επιχείρησή μου, προς το ζην μου, η ζωή μου οικονομικά, υλικά και πνευματικά. Ελευθερώνει μου και μεταμορφώνει μου. Και εγώ σας ευχαριστώ εξ ονόματος του Πατέρα στο όνομα του Υιού και του Αγίου Πνεύματος του Θεού. Αμήν!

  ΚΑΝΕΙ αυτή την εξομολόγηση προς τον Θεό, όλα όσα κάνετε,
ΕΙΝΑΙ μεμονωμένα ή συλλογικά, εκπληρώνουν
"Η εντολή της σωτηρίας"
Ό, τι γράφει "ΤΟ ROMADOS κεφάλαιο 10, 9 και 10"

ΕΤΣΙ, ο Ιησούς Χριστός θα προετοιμάσει και τις Προετοιμάστε όλα
Για να υπηρετήσουν το Θεό και να σωθούν!

Nenhum comentário:

Postar um comentário